Online winkelen

 

 

Exclusieve babykleding

 

 

Online winkelen verschilt van de traditionele detailhandel via bakstenen en mortel. Hoewel veel van de belangrijkste spelers in de sector een verzadiging van het marktaandeel in hun ecosysteem hebben bereikt, is de kans groot dat een andere leverancier een betere deal kan aanbieden, tegen dezelfde prijs of concurrerender dan de concurrent. Dit heeft veel te maken met de kracht van hun merk en de betrouwbaarheid van hun website. In de rapporten “Online Shopping and Online Business” wordt het potentieel van online retailers nog steeds beoordeeld.

In een artikel uit 2002 over E-commerce en zijn voordelen, gaf Billionaire Magazine, de volgende definitie voor de industrie van E-commerce: “Als je denkt dat je blut bent, shop dan online! Blader door een nieuwe Rolodex en vind een plekje om je boodschappen te doen! Het proces van online winkelen is betrekkelijk eenvoudig: zoek een artikel online, print een lijst van de bedrijven die u het beste bevallen, neem contact met hen op en doe uw aankopen. Dankzij de ruime beschikbaarheid en gemakkelijke toegang is online winkelen het nieuwe dagelijkse ding. Miljoenen mensen vinden online de laagste prijzen voor alles van babykleding tot auto’s. Een ondernemer hoeft niet meer kilometers te reizen naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum, of in de rij te staan om een artikel te vinden – het wordt allemaal voor hem/haar gedaan. Wanneer je online een artikel koopt, kun je er zeker van zijn dat of je nu een Star Wars light novel koopt van iemand in Californië of een ATV van een lokale fabrikant in locker reset, het proces van het opsporen van de moeder lode is een ervaring die je niet snel zult vergeten.”

Vandaag de dag is de sector gestroomlijnder dan ooit: meer mensen, op veel meer verschillende locaties, maken het gemak van online winkelen tot een voordeel. Hieronder volgen enkele voorbeelden van hoe dit momenteel door het publiek wordt ervaren:

E-handel – dat wil zeggen online winkelen – is goed voor een omzet van meer dan 130 miljard dollar per jaar en zal alleen maar toenemen.

Het Internettijdperk zal meer gebruikers brengen die kopen en verkopen gemakkelijk en handig maken. Het zal een revolutie teweegbrengen in de manier waarop mensen winkelen, dankzij geavanceerde en vereenvoudigde technologieën. Niet alleen dat, het zal ook aanzienlijk meer producten en informatie beschikbaar maken voor de klant, waardoor deze snel prijzen kan vergelijken en de meest betaalbare optie kan kiezen.

Het digitale landschap is sterk veranderd, zowel in de dynamiek tussen leverancier en klant als op het internet zelf. Wat begon als een klein aantal websites is uitgegroeid tot een enorme markt waarmee zowel detailhandelaren als klanten rekening moeten houden. Het gaat niet langer om e-commerce-websites die alleen elektronische goederen aanbieden. Ze bieden nu hele winkels aan, evenals de diensten van dropshipping en koeriersdiensten en dergelijke. Ondertussen, wat ooit begon omdat de kosten van het zakendoen nogal prohibitief waren, zien we nu zowel verkopers als klanten koffiedrinken in dezelfde ruimte. De digitale wereld heeft de manier waarop we zaken doen enorm veranderd en zal waarschijnlijk ook niet snel verdwijnen!

Het nieuwe Internet:

E-commerce is overal, en nu in een schijnbaar oneindig aantal vormen – van het uitzenden van media, onderzoek en onderwijs, winkelen en het betalen van rekeningen, het aansturen van gegevensonderzoek en het beoordelen, tot het bestellen van op maat gemaakte producten van buitengewone aard.

Er gebeurt gewoon veel te veel in de wereld om er niet van op de hoogte te zijn, en we hebben geen echte manier om alle veranderingen bij te houden die zich voordoen. De hoeveelheid verandering is zelfs zo groot dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat iemand zich de datum zal herinneren van elke promotievideo of elk promotie-evenement dat zich voordoet, en zich niet eens een week promotie zal herinneren als die al heeft plaatsgevonden of verkocht, ooit. In zekere zin kan men zeggen dat het onmogelijk is vooruit te gaan anders dan door te proberen niet achteruit te gaan.

Het bewijsmateriaal suggereert, dat internet marketing hier is om te blijven en spoedig een wereldwijd fenomeen zal worden. De huidige gerapporteerde gegevens over Internet-winkelen en Internet-marketing geven aan dat hoe langer de leden van de Internet-gemeenschap op het Web surfen, hoe groter de kans voor hen om te kopen en te profiteren van de voordelen van de elektronische handel. Online retail is hier om het idee dat de weg naar een goede toekomst gaat worden via het internet te bevorderen, en terwijl het kan enige tijd duren voordat we zien de traditionele bakstenen en mortel winkels ‘gerund door een computer a-platter, het internet is nog steeds going strong in de dagen die komen.

Onder alle mogelijkheden die het almachtige internet vandaag de dag omringen, is een van de meer opwindende het onderwerp waar de diverse internetwereld naar toe gaat. Op dit moment is de wereld nog steeds niet vrij, en velen denken dat we misschien een model van echte digitale censuur gaan zien, waar controle VERBODEN is.

lees meer:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *